duminică, 7 februarie 2016

Să mai și râdem...

La ora de dirigenție, profesoara ii întreabă pe copii ce meserii au părintii lor.
La un moment dat îl întreabă pe Gigel:
- Tatăl tău ce este Gigele?
- Parlamentar, doamna profesoara.
- Bravo!
- Dar tatăl tău, Bula?
- Aaaa, pai nici taica-meu nu lucrează.

_______________

La un bar:
- Bună ziua. Suc de morcovi aveţi?
- Nu.
- Dar de roşii?
- Nu domnule, aici e bar!
- Dar fiertură de ţelină?
- Nu avem decât băuturi alcoolice.
- Dumnezeu mi-e martor că n-am vrut să beau alcool, dar dacă nu aveţi altceva, daţi-mi o vodca!


________________

-Domn doctor a inceput sa-mi miroase picioarele...
-Le-ai spalat?
-Da ce ajuta?


___________________________

La scoala,profesoara intreaba copii ce meserie au parintii lor. 
Ajunge la Bula:
- Bula,ce e tatal tau?
- Dentist agricol !
- Cum adica?
- Pune dinti la grebla !!!


_________________

- Mai Ioane ce note ai luat la bacalaureat?
- Mam.... sanatosi sa fim ...asta-i principalu !!!


_________________

- Bună, ce faci?
- Bună, da iaca, numai ce am mîncat!
- Oo super, dar ce-ai mîncat?
- Bataie! 


_________________ 

Un ziarist întreabă:
- Bade, cu cine votezi?
- Poi, cu comuniștii!
- Noa, da de ce?
- Iaca, pe vremuri o venit liberalii si ne-au zis ca ne fac pod. Vezi o urma de pod?...
- Nu!
- Apoi o venit pedeliștii si o zis ca ne fac moara. Vezi vreo moara?
- Nu.
- Ei, când o venit comuniștii, o zis ca ne iau tot. Si ne-au luat. Aia sunt oameni de cuvânt!!!


_________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial